Sunday, October 21, 2012

Crochet Bag

Hi All! Long time no see :)
Sorry for not posting anything lately. Really busy days.

Okay, I just wanna share my experiment several months ago.

THere it is...

Crochet Bag



IMG_2927

Happy Crafting all! :)

Print Friendly and PDF

9 comments:

  1. Lovely bag with lovely colors !
    And welcome back !
    Have a nice day !
    Anna

    ReplyDelete
  2. hah? bagus banget nas. Butuh waktu brapa bulan nas? *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,, makasi tri! :) seminggu lebih. Aku buatin sepupuku buat lebaran kemarin. Byk salahnya tri. Harusnya kalau buat tas buat yang kembung, nggak datar gitu. Tas itu lek di isi barang penuh elek -,- apik.an lek gak onok isine. hehe,, ToT

      Ayo karyamu manaaaaaaaaaA??

      Gimana nih kelas 3 SMA? :D

      Delete
    2. cepet banget $.$
      oh iya se, lek itu diisi kertas2 ato buku note kecil kayak'e gak masalah. Jadi masih fungsi lah...

      sek, ini lagi bikin cupcake2an. aku wes lama pol gak ngrajut :'(

      sibuk hee, sibuk pr tugas ulangan tryout -,-

      Delete
    3. hehe,, iya,,, :)

      Waaaah,,, bagi-bagi ya ntar cupcakenya!! ^^

      Iyaaaaa :'( kelas 9 yang memusingkan. Semoga kita lulus semua yaa... Aamiin,,,

      Delete
  3. That's a very nice looking bag!

    ReplyDelete
  4. Beautiful bag! I love it! I'd love for you to share this at my link party Submarine Sunday. It's open until Friday @ 11:59pm. I hope you'll stop by!

    T'onna
    http://navywifeypeters.blogspot.com/2012/11/submarine-sunday-5.html

    ReplyDelete

Thanks for reading! Don't forget to express your thoughts here. :)